دانلود بازی ! . و ........... !

 

 

 - دانلود  یاهو مسنجر ۸ .

    * آخرین نسخه منتشر شده از YAHOO .

    * مزایای بیشتر نسبت به مسنجر های قبلی :

      ۱. برای صحیت کردن دیگر احتیاج به نگه داشتن Hold  نیست و میتوان راحت صحبت کرد.

      ۲. میتوان از آی دی (User Name)  قبلی Add List را به آی دی )ID(  جدید منتقل کرد.

      ۳. و .......

                                  Download Yahoo Messenger 8.0

 


 بازم گوگل یه محصول جدید تولید کرد. این محصول اسمش گوگل تاک هستش. این محصول در اصل مسنجر گوگل هستش که شما میتونید با نام کاربری خودتون در جیمیل وارد اون بشید. توصیه میکنم حتما این برنامه رو دانلود کنید چون قراره بزوردی یاهو مسنجر جای خودشو به این برنامه بده.        

                                                                                               دانلود

 


 این هم یه برنامه عالی برای اینکه بتوانید سر عت دانلود خود را بالا ببرید و اگر مشکلی در دانلود ادامه آن را در دفعات بعدی انجام بدید. من خودم تستش کردم استفاده می کنم.

دانلود و کرک    

 


یک براوسر که قابلیت باز کردن چندین صفحه رو به طور همزمان داره ٬ همچنین بلوکه کردن صفحات تبلیغاتی و از همه مهمتر سازگاری با جاوا . خیلی برنامه باحالی من که سایت دارم براینکه چیزهایی که می خواهم رو اپ لود کنم و سریع شم ازش استفاده می کنم و پیشنهاد می کنم شماهم نصبش کنید تا از دستتون نرفته.

 ۶۸۱ کیلوبایت
        
دانلود 

 


اینم یه برنامه خیلی قویه دیگه برای مدیریت دستکتاپ. من خودم از کاربراشم. خیلیم قویه و همه کاری میکنه. از بوت اسکرین گرفته تا لاگ آن اسکرین و آیکن همرو برایتون عوض میکنه.

لینک دانلود نسخه مردانه

لینک دانلود نسخه زنانه

لینک دانلود آپدیت

 


بازی بسیار محبوب Midtown Madness 2 new mods که در همه جای دنیا طرفداران زیادی داره.

دانلود :

بخش اول

بخش دوم 

بخش سوم

 


   یک بازی تانکی خیلی جالب  با گرافیک عالی. 

حجم : 10.995 MB

دانلود : Tanks Evolution v1.04

کرک : DOWNLOAD

پسورد فایل فشرده کرک : http://www.appzworld.com/