بالاخره ریمیکس کامران و هومن ! !‌ !

                                                                                                                

آلبوم ریمیکس کامران و هومن ۸۶
 پس از مدتی انتظار کامران و هومن آلبوم ریمیکس خود را عرضه کردند. همانطور که قبلا اعلام کرده بودند تنها دو موزیک از آلبوم جدید ریمیکس کامران و هومن (۸۶) به نام های دوستت دارم خیلی زیاد و خیلی ممنون دارای ترانه ی نو هستند و بقیه ریمیکس از کارهای قبلی هستند.

کیفیت همگی موزیک ها ۱۲۸ و بسیار عالی میباشد:

دوست دارم خیلی زیاد 

خیلی ممنون 

منو ببخش Remix I  

منو ببخش Remix II

اون با من   

اونی که میخواستم  

با تشکر از شما  


راستی عزیزانی که می خوان پیش بقیه دوستانشون با هم گپ دوستانه بزنن و خلاصه کلی تفریحات سالم و .... داشته باشن من یه جای عالی و دنج سراغ دارم اگه خواستید به این آدرس ایمیل بزنید و فقط آدرس ایمیل + یه اسم مستعار بفرستید . میدونم که پشیمون نمیشید !

                                 E-Mail : ham3d2link2@Yahoo.com


حال یه چند تا لطیفه های جالب

 ترکه 6 ماهه دنیا میاد میگن : چه جوری 6 ماهه به دنیا اومدی ؟ میگه : 3 ماه بسیج داشتم

ترکه از تاکسی پیاده می شه درو محکم می بنده می گه پدر سگ خودتی. راننده می گه من که چیزی نگفتم .ترکه می گه بعدا که می گی

تست کنکوره اردبیل:سرعت نور چقدر است؟1-بد نیست. 2-خوب است. 3-شما چطوریین؟ 4 -چه خبرا؟

ترکه میره ماه عسل وقتی بر میگرده زنش میگه : چرا منو نبردی ؟! ترکه میگه : خواب بودی دلم نیومد بیدارت کنم

ترکه میره خونه میبینه بویه گاز میاد به زن و بچه هاش میگه برق رو روشن نکنید من کبریت اوردم

به ترکه می گن نرو پایین

                                                                                         

.

                                                        

.

 

دیدی ترکی

 

به ترکه میگن توالتو بخش کن , میگه : مردانه , زنانه

 

 ---------------------------------------

 

  خلاصه امیدوارم لذت ببرید .