بخند تا دنیا به تو بخنده !

خدایا! در این شب عزیز  ما را از شر الیاس، پدرانمان را از شر هستی، و بیمارانمان را از شر دکتر پژوهان در امان بدار! آمین

 

به دلیل فوت پدر هستی، طرح تعویض زنان فرسوده به تعویق افتاد

 

فیلم های درحال اکران

1.بخاطر 1 لیتر بنزین

2. من تهران 1000لیتر بنزین دارم

3."به" مثل بنزین

4.دیشب بنزین زدم آیدا

5.سالهای سهمیه بندی ....

 

 این شعر از کیست؟ تا هستی من ز هستی اوست, تا هستم و هست دارمش دوست 1. سعدی 2. مولوی 3. حاج یونس فتوحی 4. هیچ کدام

 

حاجی تو دیگه کی هستی ، دست قدسی و بستی ، رفتی دنبال هستی بگو مال کی هستی

 

حاج آقا فتوحی به قدسی گفت:خیلی حرف زیادی بزنی میرم خانوم دکتر بردیا رو هم میگیرم ..الیاس گفته

 

با درب باز کن الیاس راحت زندگی کنید - درب بازکن های الیاس بدون ریموت کنترل فقط اراده کنید

 

 شیطان اعلام کرد: رسماً توبه میکنم و برمیگردم پیش خدا! این الیاس آبرو واسمون نذاشته

 

سلام رز گل من - سلام خانوم گل من- یواشکی از بابات 100 لیتر بنزین بگیر - بیارش برام -

قربانت الیاس

 

اگر من شیرین بشم تو فرهاد/ من لیلی بشم تو مجنون/ من نرگس بشم تو سام/ من حوا بشم عمرا تو آدم نمیشی

 

به ترکه میگن شما آشغالاتون رو تو چی میریزید میگه لای نون میگن لای نون؟ میگه نمیدونم لای نون یا نای لون

 

ترکه میخواسته بچش رو نصیحت کنه! میگه: چند سالته؟ بچش میگه: 16 سال ! ترکه میگه : خاک بر سرت الان هم سن سالات 30 سالشونه

 

نامزد دختر دهاتیه ازش لب می گیره دختره می گه جواد حامله نشم؟

 

 یه فیلسوف بزرگ می گه مردم 3 دسته اند : دسته اول دسته دوم دسته سوم

 

 زندگی آن قدر عجیب نیست که شما تصور می کنید زندگی آن قدر عجیب است که شما نمی توانید تصور کنید

 

به لره می گن : عروسی پسرت کیه ؟! می گه : این دوشنبه نه چهارشنبه بعد

 

به ترکه می گن : اینجا چی کار می کنی ؟!! می گه : پس کجا چی کار کنم ؟

 

برداشتن قدمهای بزرگ ............. پاره شدن خشتک را در بر دارد

 

سوال؟ اگه دکتر بردیا حامله بشه پدر بچه کیست؟ 1- پژوهان 2- جودت 3- نائینی 4- موسوی 5- قدیانی 6 الیاس 7- یک عامل نفوذی از شبکه 2 : حاج یونس فتوحی

 

کتاب های پر فروش امسال :
1)افسانه ی بنزین از پائولو بنزینی
2) بنزین ها و حکایات
3) بنزینامه از بنزدوسی
4)خدمات متقابل بنزین و اسلام استاد مبنزینی
5) بنزین زدن یک دقیقه ای دیل بنزینی
6) قطره قطره تا ملاقات "اتمام شارژ" دکترعلی بنزینی

 

خدایا چه میشد ماه مبارک رمضان، مثل جام جهانی هر چهار سال یکبار، آن هم فقط در یک کشور برگزار می شد........بخشی از مناجات یک ترک در هنگام سحر

 

می دونی به پیر زن که EX خورده چی میگن ؟ . . . . . . (PIREX ) !

 

توجه توجه :

به علت مصرف زیاد کاربران اینترنت... مخابرات ایران علام کرد از شنبه اینترنت سهمیه بندی می شود!!! به کاربران روزی 1 ساعت اینترنت داده می شود --- جهت دریافت کارت های هوشمند اینترنت خود اقدام کنید